Sjukstuga

Har lagt mig ofrivilligt tidigt. Meja är dyngförkyld med en hemsk hosta och feber. Hon vägrar sova om inte nån av oss ligger bredvid i sängen så de va lika bra att göra natt... Hoppas detta går över fort!

Premiärmatch med Bureås damlag idag. Ganska prick 10 år sen jag spelade match sist! Det gick finfint, vi vann med 1-0 mot Sunnanå! Spelade yttermittfältare vilket innebar en hel del springande... Kondisen är inte den bästa än men jag jobbar på det! :-)

1,5 vecka till Gran Canaria med familjen! Kunde inte längta mer!!!

Puss hoj!


Kommentarer
Postat av: Idha

Helt sjukt att det var mina elever du mötte. Jag har inte kommit över det än!

2013-03-23 @ 18:08:19
URL: http://samboronbon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0