På gång?

Igår och idag har det känts annorlunda i magen. Mycket sammandragningar som varar längre än de brukar och vid nåt tillfälle också gjort lite ont... (förvärkar?) Har också känt ett tryck neråt som jag inte känt tidigare samt konstant "mensvärk"... Svårt att veta vad detta betyder då jag inte gjort detta förr. Men jag gissar att det nog är på gång nåt. Kanske inte än på nån vecka men fortsätter det såhär borde jag ju inte behöva gå över tiden... Eller? Haha! Inte lätt att veta! Har hört hundratals förlossnings/graviditets-historier under dessa 9 månader och ingen är den andra lik så det känns som att det bara är att vänta och se. Jag borde ju märka när det är dags att åka till BB! :-)

Fattar dock inte varför jag är så pigg, klockan är ju mitt i natten!!


Kommentarer
Postat av: jonna

Men så spännande!! :) Hoppas det är årgång, din bebis är ju ändå färdigbakad så den kan ju få komma! Lycka till!! :) kram.

2012-05-21 @ 08:12:20
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Idha

Jag är mycket missnöjd med att ha gissat 10/6. Tror också att du får före BF, typ i 38+0. Det låter lurt...

2012-05-21 @ 22:35:43
URL: http://samboronbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0