Bra lördag!


Inledde denna lördag med en spontanfika med Lina. Många timmar hon hade sovit? Haha! Sötis! Dock fick jag höra om spännande krogenkvällar vilket alltid är lika kul nu då jag jämt är nykter och känner mig halvtråkig.

En snabb myskväll med Micke som jobbar natthelg hann jag med också. Lite pizza och The Voice!

Kvällen avslutades med spontanBIO med Lina och Marri. Flickan med draktatueringen. Mycket bra film! Dock är den svenska versionen snäppet bättre! :)

Älskar spontana dagar!

John Blund, du kan komma nu!

Bilden: köpte en reflexväst till Maggie. Den blev inte poppis. Hon försökte länge ta av sig den men gav till slut upp och surade istället! Jag försökte förklara att det va hennes livvakt men hon ville inte lyssna! ;)


Kommentarer
Postat av: Idha

Men så söt hon blev i västen!

2012-01-08 @ 21:24:04
URL: http://samboronbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0