Tiden går!

Tiden går onekligen fort!
Namngivning för Meja i onsdags. Hon fick så fina presenter! :-) Tack alla kära familjemedlemmar.
Vi avslöjade under namngivningen att vi gift oss! 12-12-12. Mickes ultimatum. Vi förlovade oss ju 11-11-11 så han tyckte det va då eller aldrig! ;-)
En enkel vigsel i stadshuset. Till sommaren blir det dock en stor bröllopsfest med allt som hör till! :-)

Julen närmar sig med stormsteg! Jag som tyckte jag låg bra till med julklapparna, började ju redan i september. Men sen slutade jag av nån idiotisk anledning så nu ligger jag efter igen :-/ Imorn ska stan göras!

Snö har vi så det räcker och blir över här i Bureå. Idag är första dagen sen vi flyttade hit, 30/11, som det inte snöar! Oh the joy!

Igår gjorde jag come back i Bureå IFs damlag i fotboll. Känns kul. Vågar ej lova nå matchspel men jag ska träna nu få se hur det börjar kännas. Det luktade då exakt likadant i gympasalen som för 10 år sen! :-)


Kommentarer
Postat av: Idha

Så skönt att ni slipper snö för en gångs skull!

2012-12-17 @ 22:35:58
URL: http://samboronbon.blogg.se
Postat av: Sandra

Grattis till vigseln. Vi körde samma, förlovning 080808 gifte oss 101010 :)

2012-12-18 @ 09:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0