Hej!

Helt plötsligt funkar bloggappen igen och då vet jag inte vad jag ska skriva... Haha! :)

Stortrivs som mammaledig och hittar på massa trevligheter på dagarna. Hur hade jag tid att jobba förr!? ;-)
Fikar/lunchar med fina tjejkompisar i princip varje dag! Har så tur att jag har flera kompisar, oberoende av varandra, som är mammalediga! (Kommer gå i personlig konkurs inom kort). Nu har man ju mer tid att spendera pengar på men mindre pengar... Var är logiken i det!? ;-)

Vi hade hittat ett hus men vi backade ur i sista stund. Besiktningen va inte riktigt okej och ingen kunde säga vad renoveringarna skulle gå på... Så just nu förblir vi stadsbor. Men vi sitt ju int i sjön. Längtar dock efter en tvättmaskin
och en gräsmatta!


Kommentarer
Postat av: Idha

Men oj så stor hon blivit! Tur att jag får träffa henne på lördag!

2012-08-30 @ 23:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0