Sorg på Nygatan.

Så va han inte längre min, den lilla blå.
Saknaden är stor och jag va nära gråten då köparen fullkomligt varvade sönder den när hon körde ut från parkeringen...



Men en liten tröst är att jag fick 3000 spänn mer äv vad jag gav när jag köpte den för drygt 1 år sedan.

Farväl Goffe <3

_____________________________________________________________________

Detta innebär ju förstås att Micke köpt en ny bil.
Den elfte på 16 månader. Friskt?

_____________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: jonna

Ojj din karl var verkligen värre än min karl. Kändes ju bra det :) Även om det av formuleringen lät som att han ej drar med dig i köpen.. Som P gör med mig ;) Hoppas allt ät bra med dig!! :)Läser om dig här o på fejjan ;) Puss o kram!

2011-09-27 @ 13:43:09
Postat av: Johanna

Hej! Jo du han handlar bilar till höger och vänster. Har än så länge inte varit med på nån bil.. hinner inte med i svängarna! Men det är nog lika bra! Nu är det nån sportbil som snart kommer stå parkerad här ute. Men det är ju kul att köra snabba bilar så jag borde väl inte klaga! ;)

2011-09-28 @ 14:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0