Flickor!


Brudvecka med kvalitetstid när den är som bäst!
Måndag blev de lunch och shopping med Lina och Marri. Jag köpte ett par Dr Martens... Tro det eller ej! Kändes verkligen inte som jag och just därför kunde jag inte låta bli! :)
Tisdag blev det promme i solen med Lina och sen Ainas med Janni och Emelie. Så trevligt att träffa mina V R A K även om det blir alldeles för sällan. Ikväll har jag fått mysa med Maja! Jag fick dock slåss om hennes uppmärksamhet med två väldigt tuffa konkurrenter... Leo och Mille! ;-) Ballerina pepparkaka kan iaf rekommenderas av både mig, Maja och barnen!

Har desto mindre kul andra hälft av denna vecka... JOBB 12-21.30 imorn och sen natt heeela helgen.

Natti!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0