Nedräkning

Inte bara till semestern utan även tills tivolihelvetet stänger... om typ 5 minuter!
Hahaha, vilken kärring jag är! Men det är 500 grader i sovrummet och dålig musik samt skrikande tjejer gör det inte lättare att somna. Micke har dessutom skrämt upp mig med att en "karusellstol" kommer lossna från sitt fäste och flyga in i vårt sovrum. Haha, kanske inte så stor risk men det skulle fan kunna ske...


Utgång imorn, då lär det i alla fall bli lättare att somna! :)

13 låååånga skift kvar till LIVETS FÖRSTA SEMESTER!

Lite bilder från Gatufesten. Råkade dessvärre radera ALLA bilder mitt i partajet men här kommer några:








Maggan på väg till midsommarfirande.












MUSIKEN HAR TYSTNAT!! LYCKA!

God natt!
Trevlig sommar trogna läsare. Är förvånad att jag har några kvar! ;)

Kommentarer
Postat av: Stigge

Oj vad länge sen jag var här kände jag just !

Hoppas allt e bra med dej ! :) Njut av din första semester ! Den e du värd :)

2011-06-30 @ 01:24:01
URL: http://stiglund.blogg.se/
Postat av: jonna

Detsamma :)

2011-06-30 @ 07:04:54
Postat av: Johanna

Tack så mycket! Jag tycker också att jag är värd den! ;)

2011-06-30 @ 10:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0