Jobb jobb jobb

Jobbhelgen startar om drygt 2 timmar men det gör ingenting!
Det känns som måndag idag eftersom gårdagen var en klassisk bakisdag med huvudvärk och pizza.
Vi hade mysdag/kväll hos syrran med familj! Gud om jag hade samvete att stjäla hennes barn skulle jag göra det! ;)

Planeringsdag + tillhörande fest i onsdags. Det gick som en dans!
Har många smaskiga bilder och filmer på mina kära kollegor! =)

Blev lite nervös när jag hade ett meddelande i mobilsvar från PRO-mannen som vi hyrde lokalen av: "Du kan ju ringa mig vid tillfälle". Jag tänkte direkt att någonting var trasigt eller att han tyckte att städningen va underkänd... men det visade sig att han bara ville fråga om vi hade haft trevligt! Pensionärer FTW! =)

Nu en snabbis på stan sen promenad till psyket!

Trevlig helg!


Polly tycker mycket om Maggan! =)


Kommentarer
Postat av: Idha

Nej! Du får inte bli mina barns mamma för då förlorar de ju världens bästa moster. :) Men jag håller med om att de är fina. Du och Micke får göra egna. De kommer också att bli superfina! :)

2011-01-14 @ 18:41:17
URL: http://samboronbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0