sjukstuga

Vinterkräken går för fullt på jobbet.
Jag trodde det va det jag skulle råka ut för... istället vaknade jag förkyld och med sprängande huvudvärk imorse.
Micke kokar av feber och snorar.
Vi tycker jävligt synd om oss. Därför beställde vi pizza och lyxade med utkörning. Mums.
Jag känner mig lite piggare nu men det är förmodligen Alvedonet och Iprenet som talar.

Igår fick vi rå om Polly en stund.
Citat Polly: "Äj det kul att tjäffa Micke?".
SÖTUNGE! =)

Hon ville absolut inte fara hem.
"Jag vill stana hos moster Hanna och Micke".
Jag smälter!

För mig får du flytta in när du vill Polly! :)

Kommentarer
Postat av: Idha

Ja, nog kan Polkan få vara en längre stund hos er om ni pallar det. Däremot får hon inte flytta till er för då skulle jag dö av längtan. Tur att jag är hennes förmyndare så att jag kan tvinga henne att bo med mig tills hon är 18... :)

2011-01-18 @ 22:53:30
URL: http://samboronbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0