Bus i omklädningsrummet! :)


Det är sånt här som gör att man överlever att jobba på en sluten psykiatrisk akutavdelning.
Fredagsfika. Upphängt på skåpet.
Tack Oskar & David.

För övrigt har jag numer ett lås på skåpet...
Inte för att jag någonsin förlorat någonting utan för att skåpet har fyllts på med mystiska grejer...
Till exempel:
* en julgran (!)
* ett snuskigt badlakan
* ett fult skärp

Älskar mina kollegors kreativitet!

Jag kontrade en gång med denna kreation:

Mycket hårt lindat skithuspapper. Ska enligt hörsägen ha tagit ett tag att ta sig in... ;)

Kommentarer
Postat av: TuggLina..

sluta jiddra å börja blogga..;)

2011-02-18 @ 11:40:05
Postat av: Nina

Haha så jävla roligt!

2011-02-20 @ 12:11:51
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0