tidsoptimist - javisst!

Ledig idag och hade tänkt hinna massor...
Men det blev inte riktigt som jag tänkt.
Trodde jag hade tvättid idag men det visade sig att det va igår. Hur fan ska jag nu hinna tvätta innan Barca? Finns ingen ledig tid! Spanar på tvättstugan och hoppas hon som har den nu blir klar snart så jag kan köra nån maskin..
Har även slut pengar. Inte likt mig. Nallat nog från sparkontot så jag måste invänta morgondagens löning för att kunna köpa allt som behövs innan resan. Har knappt börjat packa heller och nu ligger Micke och vilar inför nattjobb så jag är bänkad här för att inte störa...
Hur tänkte jag nu?
Jobb 7-12 imorn och 14-21.30 torsdag sen bär det av på fredagmorgon.
Jag borde hinna allt. Vi bestämmer det.
Mvh tidsoptimisten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0