September (!?)

Har haft 2 underbara kvällar.
Tjejmys på Kågevägen igår med Lina, Marri, Malin & Pernilla.
Idol, tjejsnack och mys! Kan inte bli fel i rätt sällskap! :)

Ikväll blev det surströmming med Maja. Vi åt faktiskt ute i solen och det kändes som sommar
all over again... tills solen gick ner... hahaha! Sen gjorde jag och Leo (5 år) en okladdig kladdkaka som Leo längtade så mycket efter att få äta... han frågade typ varannan sekund om vi inte kunde ta ut den ur ugnen snart... tyvärr hann stackarn somna i soffan innan den va klar i ugnen. Jag ville nästan väcka honom men då hade nog Maja slagit ihjäl mig.


Maj(a) 2010.

Tack alla mina flickor för att ni finns och för att ni alltid peppar mig och finns där för mig... även när jag gör mindre kloka saker. Tur att det inte händer så ofta... (?)  ;)

Frissan imorn och sen lunchdate med Ingela & lilla Wilma. Jag längtar!
Saknar min Ingela så det gör ont!

___________________________________________________
Blir svårsovet i natt känner jag.
Önskar att jag hade en on/off knapp.

Vad fan hände egentligen?
Vem tryckte på snabbspolning?
VEM VAAAARE!?




Kommentarer
Postat av: E.Bo

JA VEM VARE SOM KASTA?

2010-09-09 @ 09:36:09
Postat av: Liqu

Hahaha! Det undrar jag också. JAG HAR SLUUUUT SEMESTEEEER!

2010-09-09 @ 10:43:08
Postat av: maja w

haha, tack för den bilden SOM FÖR ÖVRIGT TOGS DEN ROLIGASTE KVÄLLEN I ÅR!MIN FRÅGA ÄR: VEM VARE SOM TRYCKTE PÅ CAPS LOCK? jag hade förresten också gode lust att väcka honom när kladdkakan var klar. vi åt upp det sista idag, mm...! tack också för den trevliga lunchen i går, var riktigt roligt att träffa söta ingela och charmtjejen Wilma som inte riktigt förstod när hon skulle se allvarlig ut. Härligare lilltjej har jag nog aldrig träffat. glömde jag tacka för surströmmingen? isf, tack. det gör vi om nästa vecka. tack igen och puss!

2010-09-10 @ 21:23:31
Postat av: Liqu

Hahahahaha! Tack själv bästaste Maja! :) Loveyou!

2010-09-10 @ 23:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0