sjuk

Jag hatar att inte kunna andas utan att låta som en gris.
Jag hatar att jag ständigt är helt tät i ena näsborren.
Jag hatar att hosta.
Jag hatar att svettas och frysa om vartannat.
Jag hatar att vara sjuk.

Paris va magiskt. Va nog lite sjuk redan när vi åkte.
Direkt jag kom hem eskalerade förkylningen.
Stämplade ut sjuk från jobbet tisdagkväll och efter det har jag legat pall.
Min vapendragare, reskompis samt lasbitchas medlem Lina är lika sjuk som jag och förmodligen är det mitt fel.
Skeda aldrig en hostande tjej! hahaha!


Bakis i Paris.

Ev. All stars imorn om jag är piggare... Hoppas, hoppas, hoppas!




Kommentarer
Postat av: Idha

Ni ser rätt sjuka ut redan då kortet är taget! :)

2010-10-08 @ 06:32:33
URL: http://samboronbon.blogg.se/
Postat av: Liqu

Ja men vi va ju de också... + bakis! Inte välmående.

2010-10-08 @ 15:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0