Tjejkväll!

Har hittat en sjukt störande grej med min lägenhet.
Man ska ALDRIG diska i 30 minuter och sedan gå in i duschen.
Det finns nämligen inte varmvatten så det räcker till det (?).
Om jag hade vetat detta hade jag ju självklart duschat före disken.

FY FAN för att duscha i ISKALLT vatten!

_________________________________________________________

Ikväll är det tjejkväll!
Bästa Telve är hemma från Linköping!
Jag, hon, Lina & Maja ska gå ut och äta mysmiddag.
Vin är för mig givet då jag startar jobbhelg imorgon 14:00.


Jag & Elin (2008? 2009?)


Maja & jag 2010


Lina och jag 2010.

Tonight's gonna be a good night!

Kommentarer
Postat av: Idha

Men va fan! Jag blev inte tillfrågad nu heller! :) Jaja, ha så kul era partydjur.

2010-11-04 @ 17:45:50
URL: http://samboronbon.blogg.se/
Postat av: Liqu

Förlåt Idha, men den här gången va det Lina & Elin som va drivande. Puss! <3

2010-11-05 @ 00:13:56
Postat av: Idha

Jaha! Sorry!

2010-11-05 @ 01:21:54
URL: http://samboronbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0