Uh la la la!

Sitter på jobbet och lyssnar på massa gamla godingar på youtube.
"Uh la la la" med Alexia makes me happy. Känns som högstadiet all over again! =)

Det har varit en otroligt lugn natt på psyk avd. 1. Skönt. Hoppas de 2 kommande nätterna ter sig likadant.

För övrigt så mår jag så jävla bra just nu. Har i veckan känt mig glad på riktigt.
Ska och kika på lite lägenheter fram över och jag längtar tills flytten är gjord och allt praktiskt är löst så jag på riktigt kan ta tag i mitt liv. 

Lev och må!

Puss

Ps. Ni är fortfarande bäst. Ingen nämnd, ingen glömd. Ni vet vilka ni är! :)

Kommentarer
Postat av: Liiiiiiin

Åh vad kul att höra att du mår bra!

Vi måste ta en tjejkväll snart!



Pussnnnnnnnn!

2010-05-17 @ 13:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0