lista

lista stulen av http://erlino.blogg.se

Vad gjorde du kl 08 imorse:
försökte somna efter nattskiftet.

Vad gjorde du för 15 min sedan: typ samma som nu. datanördade.

Det sista du sa högt: kan du skicka en sån till mig?

Det senaste någon frågade dig: hur mycket gör du av med på krogen en normal kväll?

Vad har du druckit idag: vatten, pepsi och kaffe

Vad var det senaste du åt: varma mackor.

Vad var det senaste du köpte: en skvallertidning

Vad är det för färg på din ytterdörr:
 brun

Vad är det för väder hos dig nu: mitt i natta men det ser ut att kunna bli en solig dag

Godaste glassmaken: vanilj med krossad choklad.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nix

Sover du tungt: japp
Drömmer du mardrömmar: periodvis.

Trivs du med ditt jobb: ja det gör jag verkligen!

Favoritklädsel:
 leggins

Favoritlåt just nu: lily allen - fuck you
Vad ser du om du tittar till höger: ett fönster med massa tomma medicinburkar/flaskor på fönsterbrädet.

Vad gör dig glad just nu: mina fina kompisar, solen och Maggan.

Vad ska du göra härnäst: sätta en PVK och kolla en temp.

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: riktigt bra!
Favoritgodis: violtabletter

Kläder just nu: jeans och en grå t-shirt

Sommarplaner: jobba och sola.

Hur många kuddar sover du med: minst 2.

Spelar du något instrument: piano

Morgon eller nattmänniska: nattmänniska måste jag nog säga

Vad är viktigast för dig: att alla jag älskar mår bra

Är du kittlig:
jaaaaaaaaaa, som satan!

Snarkar du: näe

Stjärntecken: fisk

Äckligaste insekten: allt som flyger

Längtar du mest efter just nu: det törs jag inte skriva. hahahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0