sommartider!

Tack för löneförhöjningen! Tackar även för att jag fick ledigt imorrn.
Jag klantade mig och for till jobbet i onsdags fastän jag va ledig... Någon hade skrivit upp mig i schemaboken och jag köpte det med hull och hår, lojal som jag är... BIG MISTAKE.
Tur som saaaaatan så har jag världens bästa chef. Fick va ledig fredag istället! =)
Lätt värt!

Imorn vankas den årliga Byskefesten med SSK 1/06. Med Vickan och Greger som värdpar kan det inte gå fel.
Hoppas på soooool!

Ikväll blir det valpkurs, sista träffen. De små dogsen ska få lära sig spåra upp saker.
Tror Maggan kommer tycka det är skitkul. Hon tycker nämligen att allt är kul.  :)

____________________________________________________________________________

Sommaren är här gott folk. NJUT. Jag ser fram emot hela 9 dagars semseter!
 
SSK 1/06 i Byske juni 2009.

Kommentarer
Postat av: Tove

Aha, nu kan jag börja stalka din blogg! :-)



Löneförhöjning!!? Orättvist!! ;-)



Blev den tillfredställande?



Tack för i dag! Kram!

2010-06-10 @ 17:53:02
Postat av: Johanna

Hahaha, du får så gärna stalka mig :)

Löneförhöjningen va nice, trodde inte jag skulle få nån. handlade ju inte direkt om flera tusen men det är ju bra att det går åt rätt håll :) Kram!

2010-06-11 @ 16:32:30
URL: http://liqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0