onsdag 23/6

Tiden bara flyger iväg.
Heltidsjobb, lägenhetssökning och mys med nära och kära är mitt liv just nu.
Jag trivs. För det mesta.

Gallan har spökat i några dagar nu. Värst är nätterna.
Borde väl kolla upp det men jag lever i någon slags tro om att den ska ge sig!?
Jag söker jävlar inte vård förrän jag måste krypa dit på alla 4. Yrkesskada?

Jag skulle vilja kunna se in i framtiden. Bara typ 1 år framåt.
Det skulle vara så mycket lättare då. Många saker man kämpar för skulle vara lättare att kämpa för om man visste att det skulle ge resultat. Men man ska väl våga för att vinna?

Date med Lina ikväll. Det behövs. Jag behöver en renodlad tjejkväll.
Lina är den bästa när det kommer till att reda ut grejer.
Hon är rakt på sak. Inget ömkande. Eget ansvar för satan. På ett bra sätt förstås!
Jag behöver dig ikväll Lina! :)

Först en långpromme med Maggan.
Det behövs också. För att rensa ut allt jobb från skallen och inrikta sig på ledighet t.o.m. fredag kl. 14.00.
Jobb hela midsommarhelgen. Men det känns bara skönt. Jag orkar inte vara full i helgen.

Trevlig midsommar alla fina!
Puss!


Kommentarer
Postat av: maja w

Jo, ni verkade ha mycket att prata om igår..Du får skriva upp dagar du ska umgås med Lina så man inte ringer och stör, kände mig något dum! trevlig midsommar!

2010-06-24 @ 09:03:18
Postat av: Johanna

Maja: Ditt lilla CP! Du får ringa när du vill älskling! De vet du ju! Vi får hitt på nå snart! PUSS!

2010-06-24 @ 18:48:14
URL: http://liqu.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha.. snäll hon låter den där Lina1 haha.. maja, ring!!! jag behöver få små pauser då ja ska skälla.. haha.. puss på er fina! ;)

2010-06-25 @ 15:56:36
URL: http://tuggbuss.blogg.se/
Postat av: maja w

Tuggbussen: Den där Lina är lika hemsk som hon låter. Hon dreglar så hemskt också men det beror nog på hennes handikapp;).. ha en trevlig kväll!vi är i boliden och dricker öl!

2010-06-25 @ 18:23:55
Postat av: Nina

Längesen man såg dig nu jois!

2010-07-01 @ 17:54:42
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0