dags för update!

Jag skriver så sällan att jag inte vet var jag ska börja.

Därför slänger jag in 2 härliga uttalanden av 2 härliga brudar:

"Hur är han bland andra hanar?"

"Jag blir så jävla glad när jag inser hur jävla förbannad jag va".

Här kommer ett citat av en frustrerad ung man:

"Jag får så lite beeeerudar så det är löjligt!!"

Kul som satan har jag haft de senaste helgerna...
Folkanfesten för de fyra 30-åringarna var helt underbar! Att skratta till 05.00 är livskvalitet!
Jobbfesten igår hos chiiifen i Kåge var också awesome! Det kan hända att jag rodnar på måndag.
"Jag har aldrig"-leken är inte nyttig... hahaha! ;)
Har inte mått godis idag och bestämde mig därför för att vara nykter och mysa med Maja.
Min kropp kommer att tacka mig imorn!

Pappa fyller år imorn så då bäre av till Hjoggan för kalas. Familjemys är alltid välkommet!

Natti!


Tjejfest med middag på Olles i solen, förkrök med lekar hos Lina och sen utgång på Calles.
Helt jävla underbart. Mer sånt! Tystnadsplikt fliiiicker. ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0