Jag <3 Maggan = Forever!

Har checkat in hos mamma och pappa för en kväll och en natt.
Tillbaka till psyket 07.00 imorn och jag kan inte påstå att jag längtar.
Psyket har inte visat sig från sin bästa sida de två senaste dagarna men jag hoppas att det är en bättre dag imorn. Min ork börjar tryta. Alldeles för lite sömn.

Ikväll har jag fått gomiddag av ma & pa. Tack!
Maggan the dog utklassade mig, syrran, ma & pa i fotboll.
Hon blev helt slut lillhjärtat och störtdök ner i dammen. Sötnos.
Hon har bott i Hjoggböle i veckan och oj vad jag saknat den där hunden.

Resten av kvällen har jag spenderat halvsovandes i en solstol.
Nu blir det ett låååååångt bad sedan sängen.
Jag har tänkt sova minst 9 timmar i natt.

Stadsfest fredag + lördag! Blir nog underbart! :)
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Smålänningen

Ja visst är hundar sköna. Känslan man får när man ser hunden efter en lång dag är helt obeskrivbar :) Det är ju så att man saknar den känslan ju :( och hund...

2010-07-08 @ 23:52:03
URL: http://liljengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0