Full = Odödlig?

Efter att ha haft en karatefylla i onsdags så säger jag upp mig från vinandet ett tag... Åtminstone till festivalen som ju inte är alltför långt borta...

Onsdagen började bra, vinande med fina flickor hemma hos Lina. Ska vi ut eller ut ut?
O'learys och sommardrinkar... facebookande från varsin mobil.
Och INGEN hade en kuse i näsan. Möjligtvis hade nån osäker pojke en kuse i hjärnan.
Eller var det en P-stav i hjärnan?
Vidare mot Station 8. Jag träffade gamla slalomkollegor och är tydligen fortfarande ihop med en av dessa goa killar... Ingen gjorde ju egentligen slut! Men vi va ju bara typ 13.. hahaha :)
Drinkar i baren även här och kontoutdraget hånskrattade åt mig dagen efter...

Sen då? Jo jag tappade bort ALLA. Slut pengar på mobilen, tack Gud för gratis sms...
Synd att min begåvade bror inte förstod allvaret i "Cykel vält, jag full, Hjäl#p!"
Som svar fick jag: "Du verkar vara radarstyrd syrran, Hadeee!"
Tack för den. Enligt William är man odödlig på fyllan och det var därför han inte tog mitt rop på hjälp på allvar.
Efter att endast ha tagit mig mellan S8 och O'learys på typ 60 minuter så gav jag upp.
Räddaren i nöden anlände och saved my sorry ass. Bara han vet var min cykel är... TACK!

Det va längesen jag hade en sån karatefylla. Mådde inte godis igår och höll nästan på att försova mig trots att jag började 13.00. Därför tar jag det lugnt i helgen.

Jag peppar på nästa helg istället! FESTIVAL! :)

Idag är det sommar. Jag, syrran, Isse, bror och Polkan har stekt på Falkan, ätit mjukglass, käkat tonfisksallad, myst på altan och ätit jordgubbar med glass. I'm loving it!

Jag skiter dock fullständigt i Ghana och röker mycket hellre pipa med Isak. Trots att jag nästan spydde.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0