En våffla med himmelsk röra, tack!

Middag på O'learys igår med Lina, Marri och Emmy.
Ett glas vin fick det bli trots att jag jobbade 7-16 idag.
Surr och skratt och glass på Ainas.
Glasstjejen kletade på min våffla. Det blev himmelsk röra och dumle.
Somvanligt spårade vi ur och skenade iväg.
Våffla + himmelsk röra + dumle = ???
Hahaha, inte mogna.

En mycket trevlig kväll. Jag kände mig dock lite för uppklädd för hemmakväll.
Hur ofta har man klackskor på Hemmakväll?

Mys med Lina på tu man hand hanns med också. Puss!

Ledig i helgen och hoppas på sol! En bikini ska inhandlas D I R E K T jag vaknar imorn.

Kommentarer
Postat av: H

Funderade en stund hur man kan kommentera detta inlägg. Mat låter gott. Vin låter gott. Våffla med glass och dumle lät gott. Trevlig kväll lät, ja, trevligt. :)

Sen det sistnämda vågar jag nog inte ens kommentera. Varken negativt eller positivt.

2010-07-17 @ 00:42:02
Postat av: Anonym

tack för en kanon kväll gumman!!!! Löööööve you!

2010-07-17 @ 15:44:42
URL: http://tuggbuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0