tråk.

Men kul väder.  Gruvar mig för att fara och hämta Anneli... har ju inte direkt världens bästa vinterdäck.
Men jag är ju norrlänning, och då klarar man ju sånt här väder (?)
Anneli (Freddes lillasyster) är så snäll! Hon ska sova här 2 nätter med Maggan the dog för att jag ska jobba natt.
Hon ska få nåt fint, har bara inte riktigt kommit på vad än.

Nämen annars då? Inte mycket. Har tappat bort schemat jag fick av chefen på 3:an.
Bra första intryck att ringa och be om ett nytt! NÄÄÄÄ...
Men jag ska fan hitta det!

Fy fan vad jag är tråkig.

Saknar lite kompisar som jag inte träffat på JÄTTELÄNGE...
Typ: Elin Ni, Elin Ny, Ingela, Lina Wik, Eve F...
Skulle va nice med en tjejfest!

Men den 13/2 är det inflyttningsfest hos Eve & Nicke. Det ser jag fram emot! :)

Jag blir inte nå roligare än så här idag. Tyvärr.

HOJ!

Kommentarer
Postat av: Idha

Nähä, inte fan är man saknad. :D 8/2 är det kalas hos mig. Missar du det är du dead. Kanske får Fredde sin present då? :D Vad gör ni i helgen?

2010-01-27 @ 15:09:31
URL: http://samboronbon.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja men du är ju min syster din flyster! Klart jag saknar dig!! Ja, vad gör vi i helgen...? Inget planerat. Vill ni hänga din känga? Så klart kommer jag på ditt kalas din slas has :) HAHAHA! pUSS!

2010-01-27 @ 17:39:48
URL: http://liqu.blogg.se/
Postat av: eve f

Längtar efter er me! Ses på typ 2 v iaf :-) Då blire åka av!

2010-01-29 @ 20:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0