måndag

Idag har det bakats och städats på Norrhammargatan.
För imorrn fyller Fredde 26 år!! : )
Han önskar sig somvanligt ingenting. Det blir en udda present i år vill jag lova. Men jag håller det hemligt.

Ikväll blir det jobb på bästa psyk avd. 1! Över 2 veckor sen jag jobbade där nu. Har ju jobbat natt i kommunen då det passade bättre när vi skaffade Maggan the dog. Avd. 3 har lovat mig en 75 % rad... men jag har inte hört nå mer... nästan så jag hoppas att det dröjer så kanske, kanske det hinner bli en öppning på 1:an... men sån tur har jag väl aldrig! Har även blivit erbjuden en nattrad på Ömheten... men jag är mer peppad på psyk. Orkar inte tänka så mycket på det just nu... Har tänkt jobba ytterst lite kommande 2 veckor. Ska försöka göra Maggan trygg i att vara ensam... imorse duschade jag läääänge och lyssnade då och då efter gnäll men hon va tyst och snäll.

Näe, ska göra mig klar för att dra på affärn. Philadelphiaost måste inhandlas till morotstårtan som ska bakas imorrn. Hej hoj.

Kommentarer
Postat av: smålänningen

Hoppas det löser sig med jobbet för dig.



När Wåfflan var liten valp, och när hon var "tyst och snäll" så hade hon hittat angelicas skor och låg och tuggade på :-) Hoppas inte Maggan hittar dina finskor å tuggar på :P

2010-01-21 @ 22:17:22
URL: http://liljengren.blogg.se/
Postat av: Eve G

Guuud så mycket Fredde fyller... (!!!!) ;)

Men nu vill vi gärna höra vad de var han fick. Hoppas allt går bra med lilla Maggan! Kraaam!

2010-01-22 @ 19:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0