bra början!

Igår flyttade Maggan in på Norrhammargatan. Hon har skött sig exemplariskt! Alla varnade mig för första natten och sa att den skulle vara HEMSK! Maggan somnade gott i sin egen säng nedanför våran. Hon gnällde lite men nöjde sig med min hand. 2 gånger har hon pissat i natt men sagt till före så jag hann ut med henne! Jag tycker att natten gick alldeles utmärkt!

Det som suger mest är att det är -30 grader. Stackars Maggan. Hon har ju aldrig varit ute innan så hon fryser om småtassarna. Det blir snabbt ut och kissa och sen in igen. Jag hoppas på mildare väder så vi kan va ute lite längre snart.

Natthelg på Ömheten väntar. Jättetrevlig personal, första natten gick bra! Men jag längtar tillbaka till psyk.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0