Best of 2009

Gott Nytt År alla fina!!
Här kommer en lista om 2009 som jag stulit från
http://textuelle.blogg.se (Tamara).


Årets nykomling:
Mille! Maja & Johans andra pojke. Charmar alla och började gå endast 8 månader gammal!
Årets förändring:
Färdig sjuksköterska! Inte längre studerande... =)

Årets insikt: Jag vill jobba inom psykiatrin!!!

Årets snyft: Att måsta jobba HELTID hela sommaren...
Årets film:
Helt klart Stieg Larssons triologi. Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden & Luftslottet som sprängdes.  
Årets serie: Grey's Anatomy!
Årets resa: Thailand med Fredde! Helt underbart! Dessutom förlovade vi oss där vilket gör resan ännu mer speciell =)


Årets amen tjenare!: Tjejkvällen med Elin, Johanna & Lina. Johanna & Elin träffar jag såååå sällan då de bor ALLDELES för långt borta!!!

Årets fest: SSK 1/06 EXAMENSFESTEN!

Årets mat: Grekisk pyttipanna!
Årets nya hobby: Farmville. Jag skäms.
Årets bok: Stieg Larsson triologin än en gång.
Årets dryck: Kaffe.  
Årets i-landsproblem:
Satabildörrarna som fryser ihop!

Årets glädje: 75 % på psyket fr.o.m. januari!
Årets besvikelse: Skellefteå kommun... orkar inte gå in på varför.

Årets frukost: Champinjoner!
Årets det trodde jag aldrig: Att jag skulle köpa en hundvalp!!!
Årets pryl: Min laptop!
Årets nyårsfest: Piteå havsbad med härliga människor! Hur kul som helst!


2010 känns helt sjukt. Men jag vet att det kommer att bli ett bra år! Jag gör slut med äldreomsorgen och satsar helhjärtat på psyk! Maggan the dog flyttar in och mitt och Freddes mål är att hitta ett hus innan nästa nyårsafton!

Puss & Kram!

2010-01-02 @ 18:14:51 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks (0)

Kommentarer
Postat av: Idha

Jag tycker att jag borde ha blivit årets a men tjenare! Som back in town, alltså. :D Såg att Lina kommenterat på Tamaras blogg. Hahaha.

2010-01-04 @ 07:14:14
URL: http://samboronbon.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag såg att jag råkade kopiera med hela hennes kommenterargrej också, ajdå! Förstod att nån skulle kommentera fel! Ja såklart kunde ni också fått bli a men tjenare men jag tänkte att vi träffat er ganska regelbundet ändå.. =)

2010-01-04 @ 12:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0