Polly har blivit storasyster!


Lilla Dan! Har varit på BB och myyyyst! :) Blir tårögd direkt!
Polly är så söt och stolt!
"Babisen ska heta lillebjoj!" :)


Polkagrisen på julafton! Alltid lika glad! =)
I bakgrunden skymtar ni Idhas gravidmage. Tre dagar innan förlossningen!
_________________________________________________________________

Har haft en helt underbar julhelg!
Julafton spenderades med familjen i Hjoggböle.
Pappa va tomte och bestämde sig för att vara en enarmad sådan (?) hahaha...
Han använde sig även av en zombieröst och la sig på soffan och spelade död (?)
Jag va tvungen att på engelska fråga om han skojade eller om jag skulle påbörja hjärt & lungräddning!
Stackars Polly va livrädd och Maggan skällde (helt förståeligt) ut den konstiga tomten efter noter! ;)

Fick hur mycket bra julklappar som helst!
Kunde inte vara mer nöjd!
Den mest oväntade julklappen köpte lillebror:
Sjukt uppskattat! =) Har sagt att jag skulle behöva såna för länge sen men hade helt glömt bort att önska mig. William är nog den bästa jag känner på att köpa julklappar! =)
Jag fick också:
* Kläder
* Ett halsband
* Schampoo, balsam, dust it
* Parfym
* Pengar
* Body butter
* Alias
* En inramad bild på Polly
* Presentkort på M.U.S
* En tavla
* En locktång... m.m.

Juldagen och annandagen spenderades med Mickes familj i Bastuträsk!
Utgång på Värdshuset på juldagen med förfest hos Matte & Sofie! Hade jävulskt roligt!
Trubadur och blandade åldrar FTW! =) Haha! Kände mig lite utstirrad i början men till slut tror jag de flesta hade fattat vem jag va... (eller så blev jag så full så jag inte brydde mig lika mycket)... =)

God fortsättning! <3



Kommentarer
Postat av: Linn

GRATTIS! Va kul att ha två syskon barn :)

2010-12-28 @ 15:16:02
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Liqu

Tack Linn! Och god fortsättning! =)

2010-12-28 @ 20:28:10
URL: http://liqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0