Love lift us up where we belong

Haft tjejfest med jobbet ikväll. Alla skulle bidra till middagen och temat var Tapas.
Jag var totalt oförberedd då jag helt glömt bort denna kväll...
Tur som satan jag fick flexa hem och börja laga mat. Fetaostfyllda paprikor i ugn. Riktigt gott!
Utsökt middag, julklappslek och massa prat och skratt! =)

Imorn blir det shopping i Piteå med Ulla, Sanna och Carina. Dollarstoreoskulden skall tas!! =)
Hoppas hitta lite mer julklappar!!
Va ute i god tid med inköpen men har hamnat efter lik förbannat!

I natt sover jag ensam hos Micke. Han jobbar tyvärr natt. Hatar hans nattskift!
Kan typ inte sova själv längre. Blivit bortskämd ju!

Grattis Isak på 28:års dagen idag! =)

Puss hoj.


Kommentarer
Postat av: Lisette



Hej!



Jag kontaktar dig för att jag finner din blogg mycket intressant och välorganiserad. Jag skulle väldigt gärna vilja komma i kontakt med dig angående ett eventuellt samarbete! Hör gärna av dig via mail så kan vi prata vidare.



Med vänliga hälsningar,



Lisette

2010-12-15 @ 16:01:40
Postat av: Liqu

Vad är din mailadress Lisette? Såg att Carkans blogg fått samma kommentar. Emelie? ;)

2010-12-15 @ 17:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0