Fan satans jävla helvete

Jag ska ALDRIG mer skruva ihop IKEA-möbler. Jag blöder från fingrarna, jag har ringt pappa och grinat, jag har spikat på ställen där man INTE ska spika och sen hittat skruven som egentligen skulle sitta där... TV-bänken är snart klar. Vind, skev och jävlig. Bara en fet byrå kvar. Nån som vill skruva ihop den för en femhundring!?

På fredag ska i princip hela psyk avdelning 1 hit på fest. Jag vill så gärna hinna klart och att allt ska va fint då men det jävlas tammefan bara hela tiden.

Brädjäveln som jag vände fel i början trodde jag inte gjorde så mycket...
Köpte en skruvdragare och borrade nya hål. Då passade helt plötsligt ingen skruv.
SÄMST batteri i skruvdragaren om jag nu har fattat hur fan man ska ladda den...

Jag bryter på riktigt ihop!

GGGGGGGGGGGGGGGGGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!

Skjut mig.


Kommentarer
Postat av: Idha

Åh gud. Jag vet precis hur det känns. Jag skruvade ihop ett bord från IKEA och sedan blev jag stursk och gav mig på något svårare (vad har jag förträngt pga traumat.) Det gick åt helvete. Jag grinade och Isak fick ta över...

2010-12-09 @ 16:59:31
URL: http://samboronbon.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja vi är verkligen lika. Jag har inget tålamod med sånt där... stubinen är alldeles för kort! Typ som när jag skulle byta däck... ;/ Puss!

2010-12-09 @ 17:52:39
Postat av: Isak

Och det värsta är att det var så liite som fattades. Alltså någon millimeter... Om du bara...

2010-12-09 @ 18:07:51
Postat av: Jenny

Men du har väl en handyman i ditt liv nu =). Han är säkert sugen på att skruva å mixtra, lr hur Micke =)Lycka till vem som än knåpar ihop möblerna. Själv har jag alldeles för lite tålamod för sånt, brukar överlåta det jobbet till sambon =)

2010-12-09 @ 19:39:14
Postat av: Idha

Fast all heder åt att du försöker, i jämställdhetens namn! Jag började med sånt när jag väntade Polly. Hon ska inte tro att det där är "karlgöra." Lika lite som en pojke ska tro att disken är "kvinnogöra." Nä. Fortsätt försöka, J! Gudrun ser dig och är stolt. :)

2010-12-10 @ 17:18:36
URL: http://samboronbon.blogg.se/
Postat av: Linn

Att du inte ringde polia :)

2010-12-11 @ 20:22:16
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Isak: Hahaha... typ det sista man vill höra! ;)

Jenny: Micke fick hjälpa mig lite men jag kände att jag ville göra själv. Jag är en tjurskalle. Byrån fick jag faktiskt ihop UTAN bekymmer! ;)

Idha: Japp, jag håller med! Jag kände Gudruns närvaro! ;)

Linn: Varför tänkte jag inte på det!? ;)

2010-12-13 @ 09:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0