En slank han dit...


Den här veckan...

...ser jag fram emot julbak med Idha & Isak på lördag!

...lyssnar
jag på Spotify...premium dessutom!

...läser jag
"Det ska bli ett sant nöje att döda dig" - Magdalena Graaf.

...surfar jag
på blocket. Detta är dock över för nu, klickade till slut hem det jag letade på IKEA! =)

...äter jag inte hemlagat!

...dricker jag
Pepsi Max.

...jobbar jag med att förlänga min korta stubin.

...måste jag
planera och inhandla julklappar.

...bävar jag
för att möblerna inte hinner komma innan mina kollegor kommer hit på fest...

...njuter jag
av att vara ledig fredag-lördag-söndag.

...skrattar jag
åt gårdagens kyrkbesök.

...tänker jag på hur tur jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0