7/12

Myskväll med Lina ikväll.
Oblyga? Hahaha!
Har fått en av mina livs viktigaste föreläsningar... Och jag kan lova att det inte hade med vett och etikett att göra! Tokgillar vardagstips och historier tagna direkt ur livet!

Och att vi höjer dig till skyarna är ju inte så konstigt. Du är ju bara hur fin som helst!
Bara det att du kan tänka dig att ha jour mitt i vintern och gå till mig för att öppna för min IKEA-leverans, som för övrigt kan komma vilken tid som helst mellan 17-21, bevisar allt som alla runt omkring dig försöker påminna dig om! Du är en underbar tjej! Låt ingen säga något annat! Tro då åtminstone inte på såna idioter!

Lina Vikström. The rest is still unwritten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0