sommaren är kort...

men underbar!


Sötaste Polly på Stigs i juli.


Fredde, Ingela, jag & Micke! (Trästocks).


Mamma & syrran på café lilla hjärtat i Bodan.


Maggan the dog (nu 9 månader!!) har följt med på många äventyr i sommar! :)


Oförskämt många kvällar har spenderats på Station 8 med de bästa flickorna! :)


När det regnar är det perfekt att hänga 4 vuxna och 1 barn på Leos!
______________________________________________________________
Forden har nu lämnat schtaaan för Burträsk. Känns bra att ÄNTLIGEN bli av med den.
Gav typ bort den men det gör absolut ingenting. Orkade inte bry mig längre.

Jag flyttar på tisdag!! (Har packat typ 4 lådor... bra jobbat. INTE!)

Mår skit ikväll och stannar därför hemma. Blir att försöka packa och röja...
Ensam en fredagkväll va inte igår. Men jag ska nog överleva.

Imorn är det paintball och fest med psyket. Hoppas jag mår bättre då!

Trevlig helg! :)

Kommentarer
Postat av: Janni

Vad fin du är i håret Johanna!! :) Maggan är söt hon å! Vi måste hitta på nått någon dag! Jag, du å Boman! Ses vi ute imorgon på S8?! Kram!

2010-08-20 @ 23:47:31
Postat av: eve

vilka skööööna bilder! Idha är vacker som en dag på den i Bodan :)

2010-08-22 @ 16:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0