Nu är jag på väg! :)

Trodde aldrig att grejerna skulle ta slut på Norrhammargatan 1 B. Men idag gjorde de tack och lov det!
Ä N T L I G E N! Jag är tammefan spyless på trappor, kartonger och skrot.
Har kört ett lass till myrorna och slängt MASSOR med skit. Känns riktigt bra!

Min nya lägenhet är så fin! I'm in love! :) Kommer bli jättebra när alla lådor är uppackade.
Måste nog dock en sväng till på myrorna...

Planeringsdagar med jobbet med tillhörande fest efteråt igår. Alltid lika trevligt! :)
Idag blev det en kort mysstund på matfesten med Lina & Micke. Maten va god men vem fan stal laxen?

Nu befinner jag mig på jobbet och natten har varit allt annat än lugn.
Tiden har gått tokfort och snart får jag sova! :)

Parisresan är nu bokad. Jag och Lina åker till underbara Hällfjäll i slutet på september!
PARIS! Kommer bli awesome! :)

Det finns så mycket att se fram emot nu.
Hösten 2010 ska bli en BRA höst.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0