change!


Idha, Isak & Polly.
Den 7e januari blir jag moster igen! Kommer bli precis lika spännande och kul som när Polly kom till världen. Jag grät som en galning. Kan inte fatta att Polkan är 2 år. Helt sjukt vad tiden går fort! Grattis Idha & Isak! I love you!

Golfen gick igenom besiktningen och går som ett skott!
Och snart, snart får jag flytta till min nya fina lägenhet!

Man kan säga att det går bra nu. Jag ska absolut inte klaga!
Nästa "ont i magen" blir den 18/8 då jag får veta om jag får fortsätta på mitt vik på psyk avd.1.
Jag HOPPAS HOPPAS HOPPAS!

Ikväll blir det fest med bästa Eve. Kommer bli great!
Vi beger oss till östra Falmark efter att ha avnjutit en middag lagad av Ica Kvantum.
Det ni!

SKÅL!


Hahaha! Eve ser mycket nyktrare ut än jag... Men de bjuder jag på!
(Maj 2010, S8).

Kommentarer
Postat av: Jonna

SÅ roligt!! :) Förstår att du längtar ;) Jag ska bli faster igen i skiftet jan/feb.. Vet ej exakt.. :) Får polly en lillebror eller syster tro? KRAM

2010-08-14 @ 19:31:43
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0