vad hände?

Jag är helt såld på farmville!! Snart har jag råd med en rosa traktor!! :)

Nattskift på psyk måndag och tisdag! Jag gillar att jobba natt!!
Imorrn ska jag ha lilla Tessie. Hade tänkt måla vardagsrumsmöblerna vita också.. men vi får se när det blir.

Ikväll har jag, Fredde, Ingela och Tomas lagat en het fläskfilégryta.
Den va het vill jag lova.. det brann i käften! Men god va den :)
Vi har matlådor för sju veckor nu. HAHAHA!

Vi prövade även en ny efterrätt.. Hjortronpaj! Det funkade ändå..
Det va tänkt att vi skulle äta varma hjortron och glass.. men vi hade ju fan ingen glass!
Så det fick bli hjortronpaj med marsansås istället.

Nä nu ska jag stänga farmen för natten. Har en ko som behöver mjölkas.
Jag vet att jag är tragisk.

På torsdag väntar massage! Jag LÄNGTAR!

Imorrn är det husvisning. Men Fredde är helt inne på att bygga nytt... i det här fallet får jag nog ge mig.
Vill han bygga så får han väl göra det... men det tar ju sån JÄVLA tid.
Jag vill ha ett hus NU! Kanske därför jag börjat med farmville...
Nä nu tjollrar jag.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ohh natt idag och imorgon alltså?? det har jag med ;) Haha. Hoppas det går fint för dig! ÅPUSS

2009-09-14 @ 10:43:31
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Idha

Inte ett ord om att JAG KOMMER IKVÄLL? Din lilla anusapa. :D

2009-09-14 @ 12:58:01
URL: http://samboronbon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså lär mig farmville! fattar inget förutom hur man typ skördar och sår... :S vill också ha en rosa traktor.

2009-09-15 @ 21:30:22
Postat av: Sofie

de var bara lilla jag som vil ha hjälp me farmen. kram sofie

2009-09-15 @ 21:31:01
Postat av: Johanna

Sofie: Det är bara att så och skörda i början.. skicka presenter till dina kompisar så får du presenter tillbaka... sen kan du göra olika uppdrag också! Till slut har du tjänat ihop pengar till en traktor ;) Klicka dig fram nere i högra hörnet så ska du se att det klarnar :) Lyck till!

2009-09-16 @ 13:09:25
Postat av: Stigge

Klart vi gör !!

Men kommer nog tyvärr å vara lite tråkig !!

Jag måste plugga !! ;)

2009-09-16 @ 15:44:27
URL: http://stiglund.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej Johanna!



Men taack, vad gulligt att du är stolt över mig :) Det måste jag säga att jag själv är också, jag ha tryckt in typ 3 veckors info om pension på 3 dagar och nu är de min tur att glänsa med headset!

2009-09-17 @ 22:04:26
URL: http://hemliagent.blogspot.com
Postat av: lajna

jo en date måste styras snarast!! =) puss

2009-09-18 @ 11:29:46
URL: http://tuggbuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0