stilla lugnt

Oj vad den här bloggen står stilla.....

Jobbar natt på psyket. Lugna gatan här faktiskt... i helgen har det varit fullt ös här så det är himla skönt att det är lugnt nån gång också. Jag har just lärt upp Tobias i farmville. Han sitter nu och planterar för fullt. Hans kossa råmar och låter väldigt nöjd :) hahaha!

Annars då? Jo men tack, bara fint.
Jag har verkligen inget vettigt att skriva.

Och inga hus finns det att köpa heller.
Vad tror ni om Skråmträsk? Jag tycker det verkar vara en himla fin by.

Gud vad jag längtar till min säng.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Alltså det där farmville! Det sprider sig som en pandemi O.o Sussa gott!

2009-09-23 @ 10:03:05
URL: http://sarahsoderlunds.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahahaha! Tobias är så nervös att hans farm ska dö i Grekland så han måste in på ett internetcafé då och då och skörda sina grödor!! :) Ha en trevlig resa!

2009-09-23 @ 16:31:23
URL: http://liqu.blogg.se/
Postat av: Janni

Skråmträsk är fint, fast om det är en bra by vet jag inte, känner ingen därifrån. Hur långt är det dit?, viktigt att vägen är bra så man snabbt kan ta sig till stan (jobbet). Puss!

2009-09-23 @ 17:20:30
URL: http://janniwallin.blogspot.com
Postat av: Linn

Skråm är säkert en kalasby, men inte som falmark och hjoggis. Skulle vara väldigt trevligt att ha er i byn eller nån grannby!

Jag ska kolla om jag kan sparka ut nån från byn så ni kan köpa ett hus här :) Finns det nåt speciellt hus ni vill ha? :)

Kramis

2009-09-23 @ 21:35:05
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Janni: det finns ju både dagis, skola och affär.. sen så anordnas det mycket i byn också har jag hört. Jag känner några stycken där som är nöjda. Fin natur och många fina hus! :) cirka 2 mil till stan är det.



Linn: Självklart vill vi bo typ i Hjogg eller falmark eller sjöbotten men det blir ju aldrig något hus ledigt!!! Du får mer än gärna sparka ut några gammstofiler så vi kan flytta in :):)



Kram!

2009-09-23 @ 23:37:45
Postat av: Maja Olofsson

Skråmträsk är fint Johanna men Bjurfors är bättre ;) 2,5 mil till stan, ica, skoaffär, jordgubbsodling och potatisdling ;)



2009-09-24 @ 22:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0