jag har aldrig...

Inte gick det ladda upp bilder heller... :(

Igår va jag + brogårdens nattpersonal hos Johanna och Jocke i deras nya, fina hus i Kåge! Vi blev bjudna på kyckling i ädelostsås, inte illa! Mycket gott :) Sen lektes det lekar och skrattades.

"Jag har aldrig"-leken gjorde succé. Gud vad vi skrattade! Stackars Jocke som låg på övervåningen och försökte sova... kan inte ha varit lätt! Mest chockerande va att vi yngre trodde att de lite äldre skulle ha gjort ALLT men det visade sig att de inte va riktigt lika galna som vi trodde. Eller så var de inte ärliga!?

Jag vill också ha ett hus att fixa med! Är så less lägenhet nu... Jag vill ha en tomt! Inte ett jävla stentrapphus som ekar och luktar surfisk.

 

 


Kommentarer
Postat av: Stigge

Jag har aldrig funkar alltid :)

2009-10-01 @ 18:04:42
URL: http://blogg.stiglund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0