Durna ?!

Alltså Durna eller vad fan hon nu heter i idol går mig på nerverna.

"Hej, jag heter Durna. Jag är ett curlingbarn. Jag har fått allting i mitt liv serverat på ett silverfat. När juryn säger något negativt börjar jag gråta och vill hem och skeda med min mamma, hon säger att jag är den finaste tjejen i hela världen och min mamma har alltid rätt. När jag är ledsen brukar jag sova i min mammas säng trots att jag är 16 år, det får man göra för det är normalt. I skolan säger de att jag är en drama queen men det är inte sant, de är bara avundsjuka! För jag är störst bäst och vackrast. Ibland lespar jag och jag kanske inte är jättebra på engelskt uttal men det gör ingenting heller för jag är ju så himla sockersöt!" IDIIIIIIIIOTUNGE.

Så där ja, nu känns det bättre.

Kommentarer
Postat av: E.Bo

HAHA mer Nils Fredriksson istället!! =)

2009-09-25 @ 06:25:55
Postat av: Sanna

Har hon gått vidare?

Hon låter ju typ värre än sara i min klass!

2009-09-25 @ 13:21:15
URL: http://kalikuttu.blogg.se/
Postat av: Anna E

haha Helt rätt!! ;) Hatar verkligen hur hon ska himla å snurra runt med ögonen! Vad är hennes problem liksom?! ;)



Ingen mera Nils, tack! :p

2009-09-25 @ 13:28:52
URL: http://prinsessanprinsen.blogspot.com/
Postat av: Jonna

Tack johanna.. Så Skönt att man inte stör sig på den ungen helt själv. Inte mogen för idol!!!!

2009-09-25 @ 16:16:33
URL: http://www.jonnaan.blogspot.com
Postat av: >J

2009-09-25 @ 17:31:24
Postat av: Johanna

Tack för allt stöd! :) Jag stör ihjäl mig på denna unge. Om hon inte åker ut ikväll så blir jag jävlígt sur!

2009-09-25 @ 17:32:38
URL: http://liqu.blogg.se/
Postat av: maja

du är inte lite hård du.. men du är min hårding! håller fullständig med. tror också hon lespar. tur men har rätt att skriva vad som helst enligt lagen. men jag tror jag nöjer mig där. puss!

2009-09-25 @ 20:43:33
Postat av: maja

lespar ?jahaaaa... trodde du menade Lebbar!!

2009-09-27 @ 13:19:42
Postat av: Janni

HAHA!

2009-09-27 @ 15:30:04
Postat av: maja

ps.. en som är ännu mer irriterande ( om det nu går ) är väl ändå denna Andreas .. i ett dansband skulle han vara great men i idol..? njaa.. tur han åkte. förersten har jag gjort bort mig idag. hittade ej nappen/tutten och trodde självklart att det var någon granne som farit med denna. satte en lapp nere i trapphuset där jag skrev: Vem i HELVETE snor våra nappar/tuttar så fort vi lämnar dessa i vagnen??(ja, jag är ganska så arg just nu) har hänt flera gånger och jag är hyfsat less. Tror du inte jag hittade tutten sen i skötväskan?=/... DESPERATE ikväll!! kommer tänka på er mina husfruar!!!(om sanna och EMelie läser- ta åt er!)

2009-09-29 @ 16:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0