inspiration köpes

Gud vad jag jobbar! 58 timmar denna vecka.. det är fan inte okej! Men pengar är bra till kärvare tider.
Vet ju inte hur mycket jag får jobba sen. Men det brukar ordna sig :)

Jobbar i alla fall i helgen som ni säkert räknat ut.
Känner att min blogg är lite död... inspiration saknas!

Imorrn blir det utgång med tjejerna! Kommer bli GREAT! :) Jag peppar!
Hoppas jag inte är dyngtrött bara, måste nog hinna med en powernap.

Annars är allt somvanligt. Fredde är bäst!

Eller allt är nog inte somvanligt... ikväll på jobbet slängde en patient en schampoflaska på mig, träffade mitt över nyckelbenet... tro det eller ej men det tog ont, den va ju fan oöppnad! Trots detta trivs jag såååå bra på psyk! Jävligt bra arbetskompisar! :)

Hoppas ni har en bra helg!
puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0