Scandic

Jag vet, jag vet, jag vet. Skämmes tammefan!
Jag har jobbat non stop i en vecka nu och då är bloggen bortprioriterad...
Blir dessutom inte så mycket roligt att skriva när man bara jobbar.

Men i helgen ska jag vara ledig!

Har just vakat av efter 4 nattskift. Nu bär det av på Scandic och firmafest med Bravida, där Fredde jobbar, och pappa, och farbror och kusin. Rena rama släktträffen :) Det blir finmiddag och partaj och sen ska alla sova över där. Så imorgon blir det hotellfrukost!! :)

Ska försöka skärpa mig i bloggen!

Gud vad det snöar! Jag tar nog en taxi! Alla andra är ju redan där i relaxen och har det skönt!

Ha en trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Det lät inte dumt! Hoppas det blir trevligt :) Och se till att vila upp dig i helgen nu! :)

2009-10-23 @ 17:01:41
URL: http://sarahsoderlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0