27:e oktober

Jag blir alltid på så jävla bra humör när jag shoppar!
Idag har jag shoppat i sinne och är därför som ni förstår på ett strålande humör!
Det blev 4 partylinnen, 1 klänning, 2 svarta byxor och en långärmad tröja!
Inte blev det särskilt dyrt heller vilket gör att jag blir ännu gladare!!
Tusen tack till bästa kusin-Ulla och Jenny för eran proffsiga hjälp!


Igår for jag till stugan! Direkt jag kommer dit blir jag den lugnaste människan i världen.
Det är så jävla tyst och skönt. Fredde jobbar i Bygdsiljum i veckan så han ska bo i stugan några nätter.
Själv är jag nu tillbaka i schtaan och ska gå och göra mig klar för tjejmiddag med Lina, Johanna och Elin!
Det kommer bli underbart!


Jag och Elin sommaren 2007!!

Johanna längst till höger med Lina bredvid sig. Ingrid längst fram :) Typ hösten 2007 (?)

ser fram emot kvällen. Jobbar 7-12 på psyk imorrn så jag måste ta det lite lugnt ändå.
Puss HEJ.




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha!! Typ den elakaste bild du kunde lagt fram.. va niog den fulaste person ja någonsin sett!! haha.. men ja kan bjuda på mej! längtar!! ses snart då!!! puss

2009-10-27 @ 17:21:19
URL: http://tuggbuss.blogg.se/
Postat av: Janni

Härliga bilder! :) Skönt att bo i stugan, där gör man saker som man aldrig gör hemma, typ läser Allers, rätt så avkopplande!

2009-10-28 @ 15:22:59
URL: http://janniwallin.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jag tycker att du va rolig Lina, absolut INTE ful!!!

Janni: Håller med! Man behöver som inte bry sig om nå! ;)

2009-10-29 @ 21:12:01
Postat av: Nina

Haha inte var man fullt så söt på Halloween ;P

Hur gick husvisningen idag? :)

2009-11-02 @ 22:50:22
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0