uppdatering typ

På fredag förlänger jag håret. Jag är inte nervös, mest otålig.
Vill göra det nu och känna hur det känns.
De senaste två nätterna har jag drömt mardrömmar om hår... stora, långa hårtofsar jagar mig och blir bara större och större... sen vaknar jag upp svettig och skriker... hahaha! Är detta nåt slags tecken??

Annars då?
Jo jag jobbar på de timmar jag får på psyk, i veckan är en bra jobbvecka = HELTID.
Hoppas på många fler såna veckor :)
Vi letar hus men hemnet är inte på vårat lag.

Jag är åter igen onyttig. Dumma dumma dumma jag.
Men jag ska skärp mig.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: E.Bo

Löshåre kom å passa perfekt!! =)



FAN VAD BRA att du är onyttig nu när du ska va med miiig!!!!!! =)

2009-11-19 @ 06:04:53
Postat av: Alexandra

Kommer säkert bli super med hårförlängning!! Blir det mycket längre?:)

LÄgg ut bilder så man får se sen:)

2009-11-20 @ 10:12:33
URL: http://luma.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur blev det,hur blev det?försökt ringa dig, så isanyfiken!oo. du måste kmma å visa upp dig. Ah, vad jag ogillar bredbara datorer=)...hörs sen.puman min.

2009-11-20 @ 22:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0