snart så.........

Inte länge kvar nu!! Vi lämnar Skellefteå 16:20 på söndag.
Har börjat packa nu efter att alla andra haft panik och tyckt att jag varit galen som inte börjat tidigare...
Men varför packa flera dagar i förväg??? Jag fattar inte riktigt vitsen med det.

Imorrn blir det fest med Maja. Janni har födelsedagsfest också.. men jag hade lovat Maja innan.. typiskt att det skulle krocka! Hoppas hinna träffa Janni på krogen kanske?!

Nu går det inte lägga upp bilder heller................

Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Janni

Ja, klart vi synes ute! :)

Jag skulle ha dött av panik om jag inte hade packat! Det brukar vara skönt och ha det bortgjort så att man kan ta det lugnt och bara lääängta!!

2009-05-16 @ 09:02:59
URL: http://janniwallin.blogspot.com
Postat av: Johanna

Men det e ju lugnt.. jag har nästan packat allt nu :) Haha!

2009-05-16 @ 11:36:19
URL: http://liqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0