rolig grej hej hej

stulet från http://carkan.blogg.se/

Ta fram din mobil och bläddra.  Byt ut namnen i berättelsen mot var 5e namn i din telefonlista.

Kära Anki. För det första vill jag säga att Anna-Lena är den bästa vän jag haft, och att Bobbe är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Darling och Dan Rösmark gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Emelie Rönnqvist får ett lyckligt liv tillsammans med Engdahl. Jag vill säga tack till Evelina Fahlgren för att du ha stöttat mig igenom mitt gräl med Idha och Isak. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan Janni tog sitt liv. Snälla Jesper Lindvall sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Jimmy Singh och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Johan Berggren som kommer i 130 km/h på en trehjuling. Jag vill också meddela mitt hat mot Jonna, eftersom hon varit otrogen mot min käraste Kent Wiklund. Jag vet att KusinMattias
kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Linn Ejderhäll för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Madde Lidén och Mamma och den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Mikael Säll.

Hahahaha!! Ingen får ta illa upp!! Jonna: Jag älskar ju dig egentligen! :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha så skojigt. :) Men roligare om man visste vem alla var.. Tex vem var jag otrogen mot? ;) HAHA :) Puss och kram på dig!

2009-05-10 @ 13:18:58
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Linn

MOAHAHHAHA!!!

2009-05-10 @ 22:15:02
URL: http://livetinorrlans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0