god naTT

Internet har inte funkat på hela veckan!!
Har jobbat som en dåre i veckan. Imorrn jobbar jag 7-16 och när jag går av det passet har jag jobbat totalt 58 timmar på 6 dagar. Ska bli skönt att vara ledig sön-mån-tis. Har planerat in en Umeåresa. Saknar familjen Karlsson så det gör ont! Ska bli spännande att höra lilla Polkan säga riktiga ord :)

9 dagar kvar till Thailand!!

Idag har jag jobbat 08.00-21.30. Först A-G sen Psyk.
Nu måste jag sova. 05.45 ringer väckarn.

Tråkigt inlägg.
God Natt.

Kommentarer
Postat av: Janni

Intensiv vecka, men då får du go'lönen när du är i Thai = mer att shoppa för, hehe.

2009-05-09 @ 18:24:39
URL: http://janniwallin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0