Utmanad

http://samboronbon.blogg.se (syrran)har utmanat mig:

20-30 låtar som får er att tänka tillbaka på ljuva eller hemska tider
10 filmer som gör er nostalgiska
10 tvprogram ni minns
5 personer ni haft en "crush" på, eller gamla älsklingar
5 platser ni varit på som ni aldrig kommer glömma



20-30 låtar: 
That don't impress me much (Shania Twain).
Needels and pins (Smokie).
It takes a fool to remain sane (Red hot chili peppers).
Summer of 69' (Bryan Adams).
All the small things (Blink 182).
It must have been love (Roxette).
Fading like a flower (Roxette).
Fool again (Westlife).
Hit me baby one more time (Britney Spears).
Wannabe (Spice girls).
Proud Mary (Tina and Ike Turner).
Have you ever seen the rain (Creedence).
Friends forever (Vitamin C).
The world's greatest (R. Kelly).
Nobody's wife (Anouk).
I'm yours (Jason M Raz).
So What (Pink).
På egna ben (Carola).
The Rose (Bette Midler).
She will be loved (??).

Jag kommer på flera men så kommer jag ine på vad dom heter!!


10 filmer 
Pretty Woman
Dirty Dancing
Grease
Gone in 60 seconds
Tomten är far till alla barnen
Titanic
Dolt under ytan
Terror på Elmstreet
Hannibal
Bert
 

10 tv-program
Beverly Hills
Tre Kronor
Rederiet
Skilda världar
Vänner och fiender
Trasdockorna
Björnes magasin (HAHAHAHA)
Sunes jul
Sjunde himlen
Dawsons creak


5 crushes
Joakim
Mikael
Magnus
Mattias
Andreas

(Jag räknar inte Fredde som en crush.. vi har ju för fan varit ihop i 9 år!!) :)


5 ställen jag kommer att minnas resten av livet
1. Hemvägen 13 (Elin Nilssons hemställe). Jag bodde typ där under högstadiet. Summer of 99' ;)
2. Gamla Falmark 110 (Lina ´Widmarks hemställe). Vi turades om att sova hos varandra under mellanstadiet. :)
3. V. Hjoggböle 107 (Mitt hemställe) Såklart jag kommer minnas det resten av livet.
4. Sjöbotten 107 (Freddes hemställe) samma som ovanstående.
5. Polarhusvagnen som mors/fars hade förr i tiden. Mysigt som tusan att bo i Malå till sport och påsk samt i Byske över sommaren.

Gud det här tog tid.
Nu ska jag he mig ut och gå.
Jobbar kväll ikväll.
16.30-21.30. Skönt pass!

puss puss

Kommentarer
Postat av: Janni

Haha, Tre kronor var inte dåligt program! Trasdockorna var en av mina favoriter också!

2009-03-23 @ 12:49:32
URL: http://janniwallin.blogspot.com
Postat av: Elin

Åhh, vad glad jag blev!! Och nostalgisk!!! Ibland skulle man vilja gå tillbaka, nu känns den tiden så problemfri. (fast det tyckte man ju inte då!!:)Hoppas allt är bra! PUSS!

2009-03-23 @ 21:39:16
Postat av: maja

the rose!! jag fick också va med på ett hörn! förlåt att jag ej ringde imorse, var dum och glömde mobilen hemma. fuck. Hoppas det gått bra att jobba, får träffas en annan kväll. jobbar du kväll imorrn också? depserate?

2009-03-23 @ 22:17:27
Postat av: Maja W

THe rose!! jag fick vara med på ett hörn, tack! Flåt att jag ej ringde idag, glömde mobilen hemma. upptäcktes efter halva vägen. FUCK. Jobb imorgon kväll också? annars desperate?? kram på bambi

2009-03-23 @ 22:18:48
Postat av: Emeliiiiie

men va??



Minns du inte våra ställen? :( Arjeplooog....hjoggis...och här faktiskt :O



meen johaaannaaa

2009-03-24 @ 10:32:08
Postat av: Johanna

Emelie: Men jag fick ju bara nämna fem ställen. Jag kommer såklart alltid minnas erat dårhus också ;) haha!

Telve: Håller med dig! Haha, men då tyckte man att man levde ett jobbigt liv ;)

Maja: Såklart! The Rose är vår låt. Även "Helgen är här-inga besvär".

Janni: Tre kronor va king!! :)

2009-03-24 @ 17:09:18
URL: http://liqu.blogg.se/
Postat av: Anonym

HT, 700 m från lägenheten. Vadå flyt ;)

2009-03-24 @ 17:15:04
URL: http://carkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0