Mycket bra!

Syrran ska äta upp Greven.. alltså mamma och pappas katt.
Hon lovade att göra det om AIK vann ikväll.
Hon måste förstås flå honom först då hon är allergisk mot pälsdjur.
Adam ska raka av sig surfarfrillan. Han var för trött för att göra det ikväll.. men innan helgen tror jag att vi kan räkna med att se Adde kortklippt. Snyggare än någonsin! :)

Så jävla bra att vi vann!! Efter 6 perioder hade jag fan blivit förbannad annars.. Tur som fan att Sebbe bytte snus, annars hade det aldrig gått!
Jag börjar 06.45 imorrn. Men det gör ingenting!!
En kul kväll hos David Andersson. Jag, Elin, Adde, Jonas Lu, Linda och Sebbe.

Imorrn efter jobbet åker jag till syrran i Umeå.
Jag tar med mig katten.


Kommentarer
Postat av: Anna

fniss Stackars katt ;)

2009-03-17 @ 10:06:01
URL: http://prinsessanprinsen.blogspot.com/
Postat av: Will3

FYFAN SÅ JÄVLA BRA!

2009-03-17 @ 12:18:57
Postat av: sussie

HAHA, men stackars kisse!

2009-03-17 @ 12:39:34
Postat av: Anonym

Äntligen erkänner du att det inte är MIN katt :)

Ansvaret över odågan har därför mor och far.

2009-03-18 @ 19:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0