jobb jobb jobb

Lunch med mamma på Olanders, alltså hos "arga gubben".
Men han syntes då inte till.. jag hade förmodligen blivit utsläng eftersom jag hade jympadojor på mig..
Egentligen borde man inte stödja en sån gubbe som slänger ut folk som inte är fina nog.
Men hans rökta lax med hjortronsås och pressad potatis är så JÄVLA god!!

Småshoppade åt lilla Polkan också. En rosarutig kes, ett par skitfräna skor som hon kan springa runt i i sommar, en pyjamas och ett par byxor. Syrran med familj kommer hem till helgen men jag jobbar ju som vanligt. Hinner nog träffa dom en snabbis på lördag i alla fall!!

Nä.. nu bär det av till Annagården. Ett bra skift i dag dock. 16.30-21.30. :)
Imorrn har jag dubbelskift. 8.00-15.00 på A-G sen 16.00-21.30 på psyket.
Wiiihiiie. Men jag har tänkt bli rik så vi kan åka till USA.

Först blir det nog en sista minuten. Kanske redan nästa vecka. Vi får se.

puss puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jävlar vad slarvfel.. hoppas ni förstår ändå.. kes = keps iaf. =) hahaha!

2009-03-30 @ 15:32:58
Postat av: Idha

Tur att kes inte var fez. Hahaha! Gud vad söt du är som köper grejer till Polly. Världens bästa moster - that's you. :)

2009-03-30 @ 18:57:37
URL: http://samboronbon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0