Fuck it.

JAG BLIR GAAAAAALEN!!
Nu måste Fredde stanna i Korpis över helgen. Det innebär att han inte kommer hem förrän nästa onsdag.
Jag jobbar som en gnu nästa vecka. Bara ledig torsdag.
Nä men det är trevligt att båda jobbar CP-tider.
Vi hinner verkligen vara med varandra och umgås som ett normalt par.
NOT!!! Det är väl för fan nog att han är borta hela veckorna VARENDA vecka.

I-landsproblem. Jag vet!
Men jag saknar ju min Fredde...

Lämna ingen kommentar om att DU har det värre eller att 10 dagar inte är nå länge.. för det är det.
Jag orkar inte höra om par som har det värre idag. Inte idag.
Nu är jag bara LESS! Och EGO.

Ska gömma mig hos min kusin ikväll och äta våfflor.

Kommentarer
Postat av: Anna E

Usch jobbigt :(

Inge skoj alls då det blir så länge. Dessutom när man är inställd på att det inte ska va så länge.

Hoppas dagarna går superfort för dej :)



Kram

2009-03-25 @ 19:37:45
URL: http://prinsessanprinsen.blogspot.com/
Postat av: Idha

Göm dig med mig i helgen om du vill. Å stig! :)

2009-03-25 @ 23:19:16
URL: http://samboronbon.blogg.se/
Postat av: tuggis!

Jag har det sååå mycket värre!! Hahahahahahahaaaaaa.. förlåt, va bara så tvungen.. =) sötis!

2009-03-26 @ 10:32:12
Postat av: tuggis!

Jag har det sååå mycket värre!! Hahahahahahahaaaaaa.. förlåt, va bara så tvungen.. =) sötis!

2009-03-26 @ 10:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0